fbpx

שירותי שיווק מקצועי לרופאים ומרכזים רפואיים

כי מגיע לך שכולם ישמעו עליך!

למדת שנים, עברת סטאג' יש לך התמחות, עבדת מסביב לשעון, נתת שירות לחולים ופציינטים בלי סוף

עכשיו, אחרי שנים בתחום, זה הזמן שלך!

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם!




אם אתם רופאים מנתחים, רופאי שיניים, בעלי קליניקה לאסתטיקה או בעלים של מרכזים בתחום הבריאות

כדאי לכם להמשיך לקרוא עד הסוף ולראות איך אתם יכולים…

007.png

לעבור משירות ציבורי לקהל פרטי​

להפסיק לעבוד מסביב לשעון​

להגדיל את הרווחיות בקליניקה

לגרום למטופלים שלכם להמליץ עליכם

להגדיל את מספר המעוניינים בשירותים שלכם

לבנות מוניטין חזק בקרב המטופלים הפוטנציאליים

להרוויח יותר כסף על כל טיפול​

באמצעות

המודל השיווקי המקיף ביותר והראשון מסוגו בארץ!

שלום, אני זרינה חבושניאנסקי

אני עוסקת בניהול מקצועי של שיווק ופיתוח עסקי ומתמחה בעסקי רפואה. 

מאחוריי שנים של הצלחות בהובלת עסקים לצמיחה וכעת אני רוצה לעזור גם לך להפוך למוביל בתחומך!

מדוע העוסקים בתחום הרפואה זקוקים לניהול השיווק ופיתוח עסקי?

היום התחרות עצומה ואנשים בוחרים את מי שהם מכירים או קיבלו המלצה לגביו. אילוצי רגולציה מקשים עוד ועוד על יצירת רווחים משמעותיים ו7ההצלחה של רופאים מומחים, מכרל קשת הרפואה, תלויה במידה רבה – ביכולת שלהם להגיע לקהלי יעד רחבים, לבשר להם את בשורת העסק, לגרום לקהל זה לבטוח בהם ולהגיע להליך רפואי זה או אחר. ההצלחה תלויה במידה לא מבוטלת במה שנקרא "ניהול אפקטיבי" של שיווק ופיתוח עסקי של הקליניקה.

מה השירות כולל?

בידול ואסטרטגיה עסקית

נבחן ביחד מה ההתמחות שלך, מי המתחרים בשוק ואיך אפשר ליצור לך בידול. (בידול = שימת זרקור שיווקי על  איך הקליניקה שלך, השירות שלך, התמחור שלך, או ההתמחות שלך, שונה משל אחרים- איזה ערך מוסף נוסף יש לכל התמהיל המקצועי שלך – שאין למתחרים שלך) . נבין מה התשתיות השיווקיות העומדות לרשותך כיום ואיך אפשר למנף אותן וליצור חדשות – לתוצאות משמעותיות.

פיתוח עסקי

נבדוק איזה שירותים יש לך בקליניקה– אם אפשר לפתח מוצרים נוספים שמשלימים צורך למטופלים שלך. נבדוק האם יש יחידות רווח שלא שמת לב שיש לך ונפתח אותן ואם אין אפשרות לפתח מוצר משלים, נבדוק שיתוף פעולה עם קליניקות אחרות. נבחן ונשפר את התהליך האדמיניסטרטיבי וחוויית הלקוח שעובר המטופל ונתאים אותה לתדמית שנרצה לייצר.

תוכנית עבודה

נבנה ביחד תוכנית עבודה מסודרת של יעדים שיווקיים ועסקיים (כלומר איזה מחזור הכנסות נרצה לייצר ובאמצעות שיווקם של איזה מוצרים). כמו כן, נתייחס להטמעת תהליכי עבודה יעילים וחסכוניים יותר.

ניהול השיווק

נשתמש לפי תקציב מוגדר – בכל ערוצי השיווק הקיימים – רשתות חברתיות, חיזוק פה לאוזן, לקוחות קיימים, פרסום ממומן, מאמרים ותוכן ועוד ועד.

הכשרת צוותי מכירה ושירות

כאשר הקליניקה תגדל – נגייס ונכשיר צוותי מכירות בהתאם לצורך

מינוף

ובסוף בסוף – ניצור מינוף שלא תלוי בזמן שלך – כדי להרוויח גם כאשר אינך בקליניקה.

יש לנו תוכנית מלאה במודל ייחודי, המקיף ביותר בארץ, לפיתוח קליניקה משגשגת עבורך

(וכמובן שתמיד אפשר להשתמש רק בחלק מהשירותים המוצעים)

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם!




testemonials

"העבודה עם זרינה הייתה מקדמת ומעניינת והניבה תוצאות משביעות רצון"

ד"ר דן הרמן

מה תהיה התוצאה של ניהול מקצועי של שיווק ופיתוח עסקי לקליניקה שלך, פרסום נכון ומינוף של הזמן שלך?

white_check_mark

שקט נפשי

white_check_mark

הגדלה משמעותית של ההכנסות

white_check_mark

הכרה ביכולת המקצועית שלך ע"י מטופלים ומטופלים פוטנציאליים

white_check_mark

קליניקה מלאה בקצב שלך.לא לעבוד מסביב לשעון ואפשר להעסיק גם רופאים/מומחים

white_check_mark

חיזוק המוניטין

white_check_mark

לקוחות מרוצים יותר

white_check_mark

הערכה מהקולגות

white_check_mark

הפניות רבות יותר מקולגות בתחומים משלימים לתחום שלך וקליניקות אחרות

מי אני?

שמי זרינה חבושניאנסקי, מומחית בקידום עסקים בתחום הרפואה, בעלת ניסיון של שנים בעולמות השיווק, הפיתוח העסקי וניהול פרויקטים בוגרת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב .

אני מאמינה שמומחים מתחום הרפואה, רוצים ויכולים לצמוח בענק, אם הם רק ישתמשו במקצוענים, בתחומים שלהם עצמם אין ערך מוסף בהם.

קליניקה היא עסק לכל דבר והיא דורשת ניהול תקין – לא רק בצד המקצועי אלא בצד העסקי והשיווקי. בשוק הבריאות במיוחד, שבו קיימים אתגרים הולכים וגוברים הן מצד הרגולציה והן בתחרות ההולכת וגוברת – יש צורך בניהול מקצועי של מערך השיווק בעסק.

testemonials

" לא היה לי מושג שיש למרכז שלנו כל כך הרבה אפשרויות צמיחה. בשנה אחת צמחנו ב 65%"

עדי זוסמן

testemonials

" השקט הנפשי, הרעיונות החדשים והידיעה שהעסק מנוהל בצורה מדוקדקת זה בדיוק מה שהייתי צריכה בשביל לעסוק בשליחות שלי. תודה שאפשרת לי את אלה"

אוריאלה פז-מורין

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם!




עוד לא הורדת את הספר האלקטרוני לשיווק, פיתוח עסקי ובניית מוניטין לרופאים ומרפאות? להורדת הספר יש להקליק כאן:

שאלות נפוצות

מה זה ידרוש ממני?

אנחנו נתחיל בפגישת הכירות, שבה נעבור על הנכסים השיווקיים שלך, נגדיר יעדים, ונתחיל לגבש אסטרטגיה שיווקית. משם, המושכות עוברות אלי ואני מוציאה לפועל ומדווחת לך על ההתקדמות. מידי פעם אני אשאל שאלות ואבקש מידע הנוגע לתחום המקצועי שלך וכמובן, נקיים פגישות בתדירות קבועה לצורכי פיתוח עסקי.

האם מותר לי לפרסם לפי חוקי האתיקה והרגולציה?

אכן, החוק מטיל על העוסקים ברפואה כללי פרסום מסוימים שמה שעומד בבסיסם הוא איסור הטעיה ואיסור פגיעה בכבוד המקצוע. אלה תמיד מהווים נר לרגלינו בפרסומים ובפעילות שלנו בכלל. הכללים מוכרים לנו ונלקחים בחשבון בגיבוש הקמפיינים ובכל שאר הפעילויות הכרוכות בשיווק הקליניקה.

אני לא מרגיש/ה נוח בשיווק – זה מרגיש לי זול…

אמנם, יש עסקים הנוקטים בפרקטיקות שיווק "זולות", שאגב, הולכות ונעלמות מן העולם- פשוט כי לכולנו נמאס מקלישאות, סיסמאות ומוכרנים, אנחנו מאמינים בשיווק אחר- שיווק כשירות ומתן מענה לצורך של המטופלים.

שיווק עסק, כל עסק, אומר שהעסק פונה לקהל היעד שלו ומבשר לו שהוא קיים. העסק מציף בעיה או צורך שלקהל הזה יש ובעצם אומר "לי יש פתרון עבורך".   שיווק הוא שירות. שירות שהעסק נותן ללקוחות עם בעיות בכך שהוא מעדכן אותם שיש לכך פתרון הולם.  אין שום דבר רע בלשווק עסק- בעיקר אם זו קליניקה מכובדת.

להיפך, המטופלים שלך חייבים את זה. אחרת אין להם שום דרך להגיע אליך לטיפול/ניתוח/יעוץ העסק שלך חייב את זה. בכדי לגדול, בכדי להביא מזור ליותר לקוחות. בכדי לגרום ליותר אנשים הקלה במצב שלהם. בכדי לסייע להרבה יותר אנשים מאי פעם. 

שיווק זה יקר לא?  

יש בכל עסק הוצאות ויש השקעה. שיווק זה סעיף שנחשב השקעה בעסקים שכן הוא מחזיר את עצמו במכפלות. כל שקל שהולך לשיווק- נמדד כמה הוא החזיר בחזרה.  כאשר נעבוד ביחד, נגדיר תקציב מסודר, בו אני מבטיחה לעמוד-  ונראה שכל השקעה שמופנית לשיווק אכן מחזירה את עצמה בדמות הכנסות גדלות בעסק , וחשוב מזה – רווחיות גדולה יותר בקליניקה. אחת לחודש יישלח אליך דיווח מלא של כל ההוצאות כך שהשליטה תמיד בידיך. בכל מקרה, תמיד אפשר להגדיל או להקטין תקציב שיווק בכל רגע נתון- בהתאם לביצועים בשטח. 

האם הייעוץ הראשוני מתקיים בקליניקה שלי?

כן, אם יש לך קליניקה, אנחנו נבוא לשבת אצלך. לראות את המקום להתרשם ולבדוק. חלק מנראות, מיתוג ומוניטין זה גם איפה המשרד/ קליניקה נמצאים ואיך הם נראים.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם!




לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר :

טלפון: 054-3291061

אימייל: zarina@goingpro.co.il

Medical Marketing 2019 ©